Summer bebek düşebilirde buraya yazmak saçma değil mi? Benim bebeğim de pusetinden düştü aldım doktora götürdüm. Buradaki insan ne kadar bilebilir? Geçen bir yazı okumuştum, koca yetişkin bir kız piknikte düşmüş, kafası yere çarpmış, yara bere olmadı için umursamamış ve akşam fenalaşmış, hastaneye gittiklerinde beyin kanaması çoktan başladığı için durduramamışlar, hayatını kaybetmiş. Bu bir yetişkin ve bunu nişanlısı anlatmış, lütfen önemsememezlik yapmayın,, doktora gitmeyi ihmal etmeyin diye. Söz konusu bebek, derdini anlatamayan, buradaki adam iyidir bebek bu benimki de düştü bir şey olmadığı diyince o bebeğe olmayacağı ne malum. O konulara hiç yorum yapmıyorum, ben iyidir dedim diye o bebeğe bir şey olursa o vicdan ile yaşayamam.