sacmalamayten1 Kizlar doktorum ikisini de 2. Ayda vurun dedi 2 aylik asida 4 asi varmis varmi birlikte olan nasil oldu ates falan oldumu huzursuzlugu jasildi kafamda cok soru var endiseleniyorum :(
Leylasiva sacmalamayten1 geçen perşembe yaptim hem rota virüsü hem 2 ay aşılarını çok şükür ateş olmadi ama asiri huysuzdu benim kızım o gün hiç uyumadi sürekli inledi ve agladi
Ece__ sacmalamayten1 2 ay aşısı 4 değil 3 adet, rotavirus bizde hiçbir yan etki yapmadı ama 2 ay aşıları huysuzluk yapmıştı
gizzzy35 sacmalamayten1 Bize de rotarix 2. Ay aşıları ile yapın dedi doktor. Siz ne zaman yaptırdınız? Bana da bilgi verir misiniz korkuyorum ben çok yan etki yapar diye
Leylasiva sacmalamayten1 ilk gün çok huyszudu kötüydü diğer günler normal. Ben ilk gün çok zorlandim uyumadim ateşi falan cikar diye çok şükür ki bu gün sürdü
hilalhsnygt sacmalamayten1 Biri koldan diğer ikisi biri sag bacak biri sol bacaktan oldu bizde toplam 3 tane iki ay aşısı
sacmalamayten1 gizzzy35 ben de bugun yaptirdim 2 de şuan ateşi yok sadece huzursuz biraz kucak istiyo surekli allaha şükür iyi gibi korkma yaptır
gizzzy35 sacmalamayten1 Bayram sonu gideceğim bizim bazı sebeplerden dolayı aşı ertelendi 2 aylık aşıları. Şuan 3 aylık olacak 11inde ama daha fazla erteleyemem rota zamanı geçecek çünkü. İnşallah bizde de ateş yapmaz. Erteleme sebebimiz de kasık fıtığı var ameliyat olacak ama onunda tarihi belirsiz şuan 3 hafta ara olması gerekiyor aşılarla ameliyatın.