Minnakelifim03 doğumda kaptı herhalde bizim bebek. Çünkü 3 gün sonra çıktı testlerde Kız bebeklerde daha yaygın. Doktorumuzda profesördü. Tekrar etmesin diye önlem amaçlı dedi.. Bana da fazla geldi. 2,3 doktora daha sordum hatta. Onlarda kullanın dediler.