Acl_16 Şarjlı dik süpürge önerisi istiyorum hanımlar kullanıpta memnun kaldığınız , hafif olsun ve şarj süresi uzun gitsin istiyorum
Noname2 Acl_16 braz ağır ama çekim gücü olarak çok başarılı .bayilerden tek tek gittim denedim beko power clean pro kullanıyorum onu aldım gayet memnunum.
Acl_16 kirmizibasliklikiz_ yorumlarında biraz ağır olduğu söyleniyor öyle mi ne kadar süredir kullanıyorsunuz
Nurtalib Noname2 canm konuyla alakasiz ama bi postta sizi görmüştüm telefon numarasından kim oldugunu buluyordunuz siz miydiniz o kisi yoksa karistiroyor muyum
kirmizibasliklikiz_ Acl_16 yani bilemiyorum bana hafif geliyor ama teyzemin kolunda sıkıntı var o zorlandi biraz. Ama onun disinda herkes benden gorup aldi. 7 aydir kullaniyorum ben elim ayagim oldu
Mlsldy Acl_16 philips xc 8049. Çok çok memnunum. Şarjı gayet iyi gidiyor, çekiş gücü muhteşem, kol yormuyor. Aldığımdan beri robot ya da normal süpürgeyi açmadım diyebilirim.