Deletedmom_23 normal şartlarda her haftasonu eşimle birlikte temizlik yapardık o çocukla ilgilense ben evi süpürürdüm 1 aydır akşamları mesaiye kalıyor, oğlumun dişleri çıkacak kucağımdan inmek istemiyor huysuz evi topladığıma bazen şükrediyorum bazen salıyorum umursamıyorum, onunla bir uyuyorum. Herkes evin dağınık değil dese de galiba bana öyle geliyor