Krbk Bebeğim beş aylık egzama çıkmaya başladı arkadaşlar. Doktorumuz bunu önerdi. Aranızda kullanan iyi gelen var mı. Yada önereceğiniz başka bir krem var mı? Artmasından yayılmasından çok korkuyorum