Merhaba anneler. Benim oglum 11 aylik. 7 ayindan 10 ayina kadar gece sadece 1 kere saat 5 de falan uyanip emip yeniden uyuyordu ama son 2.3 haftadir uyudugundan 2.3 saat sonra aglayip uyaniyor sakinleştirib uyutuyorum her yarim saat bir saatde bir uyaniyor su veriyorum sonunda sabaha yakin emziriyorum( ve her sabah işe gittiyim icin cok zorlaniyorum nerdeyse hic uyumuyorum( napicami şaşirdim. Doktora sordum kalkip aglasa bile emzirme dedi bu yaşda cocuklar gece yemezmiş ama agliyir sakinleşdiremiyorum( acaba ne zamana bitecek bu aranizda boyle bir durum yaşayan varmi? Bide dişinden diye duşundum ama 1dişi var ikincisinde bir şişlik falan goremiyorum