Benim de bebeğim ilk üç ay sürekli ikiniyodu çok gazlı bi bebek doktor bazı bebekler öyle dedi ama bana kesinlikle normal gelmiyo bi bebek ya uyur ya emer ya da ağlayıp ikinir mi uyanık olduğu her an emmiyosa ikiniyodu cok üzülüyodum şimdi yavaş yavaş azaldı ama hala devam ediyo 37. Haftada sezaryen olduğu için sindirim sisteminin gelişmesi yavaş oluyo sanırım