Morcivert061 Kızlar doktor simir testi yaptı birde kan aldı. 15 gün sonra gel dedi. Kan sonucumdaki bütün değerlerde düşük gösteriyor. Anlayan varmi sonuçlardan. 15 günde bir adet oluyordum o yüzden yaptı
Rumeysa28 Morcivert061 bunu en iyi doktor açıklar biz bilemeyiz bilsek bile belki yanılabiliriz burda hiç birimiz doktor değiliz sonuçta
Morcivert061 Rumeysa28 doktorunuz demedim zaten. Hani aramızda sağlıkçılar oluyorya. Anlayan varmi die belirttim.