Benim bebeğim 2 aylıktı ben covid olduğumda hiçbir ilaç kullanmadim bol bol emzirdim ve çok ağır atlattım emzirirken tutmaya halim yoktu bütün kemiklerim agriyodu bol bol su için sarımsaklı yoğurt tüketin bol sarimsakli çorbalar yapn çok geçmiş olsun şimdi kızım 23 aylık hepsi geciyo Rabbim şifa versin 🙏