miniikmucizeem Çok yoruldum arkadaşlar ruhen çokkk yoruldum kendimi çok çaresiz hissediyorum bebeğime bandaj takılalı nerdeyse iki hafta olucak onu görmek beni mahvediyor bayramdan sonra doktor randevumuz var zaman geçmek bilmiyor ne zaman çıkıcak bu bandaj😭😭😭
mira___ miniikmucizeem sıkma canını ortalama 2-3 ay kullanılır. Sonra herşey daha güzel olacak bebeğin sağlığına kavuşacak bundan daha güzel birşey var mı
Sdt91 miniikmucizeem benim kızım için de takılacak dediler hatta aldım kızım ağladı durmadı ondan sonra 4 hastahaneye daha götürdüm hiç gerek yok dediler o makineler bazen değerlerinde hafif değişiklikler gösterebiliyor bence sadece bir hastahane bir doktorla kalmayın benim geçmiş yazılarımda var isterseni bakabilirsiniz
Mert_Cemre miniikmucizeem Çok geçmiş olsun bizde kızım da 3 buçuk ay frejka yastığı kullandık o 3 buçuk ay nasıl geçti bi ben bi Allah biliyor her gün acaba iyileşecek mi ne olacak durumu diye diye mahvettim kendimi çok şükür ramazan bayramında çıkardık düzelmişti sizinde düzelir İnşallah korkmayın ❤
izmirizmir35 miniikmucizeem 30 gunluktu takildiginda 3. ayinin sonunda cikardik.o 2 ay neler.yasadim cocuk konak oldu haftada bir yikiyoruz yuzune kdr konak oldu ne aldigim yenidoganlari giyebildi ne doya doya sarilabildim.etrafin aciyan gozleri ustumde oldu.sonradan belli oldu ki yanlis teshis konulmuş yani bosu bosuna benide.kizimida cenderenin icine soktular.cok sulur bitti gecti.geciyor ama uzulmeyin cok zor biliyorum sifa bulsun bebeginiz insallah.
miniikmucizeem mira___ tabikide sonunda tek sağlığına kavuşsun da. Hareket etmesi kısıtlanıyo canımı o sıkıyo doktorumuz 3 hafta bi takıcak ilerleme görüldükten sonra 3 hafta daha takıcak demişti ama hemen geçermi bilmiyorum inşallah ilerleme olmuştur😔
miniikmucizeem mira___ şuan 5 aylık 3 hafta ortez kullanmaya başladık fayda etmedi bi buçuk haftadır bandaj kullanıyoruz onun öncesinde çift bez kullandık
FMED miniikmucizeem bizde 3 ay bandaj kullandık 1 aydır da ortez kullanıyoruz bugün kontrolümüz var umarım geçmiştir açılar kaçtı sizin
miniikmucizeem FMED inşallah gelişmiştir kalça çıkığımı gelişim geriliği mi sizinki bizim sol kalçasında dercesi 49 sağda sıkıntı yok
FMED miniikmucizeem bizimde 49 du sol sağ da 53 bugün kontrolümüz vardı şükür atlattık ortez çıktı darısı size
Balliko miniikmucizeem sizi çok iyi anlıyorum biz de sıkıntılı süreçlerle doktor ihmali nedeniyle vs 8 ay kullandık . Koca 8 ay ne yaşadığımı bir ben biliyorum . Ama geçiyor güçlü olmak lazım biz iyi olalım evlatlarımız da iyi olsun ❤️
miniikmucizeem Balliko süreç neden uzadı acaba geçmi tespit edildi bana 6 hafta dedi ama inşallah 6 haftayla biter
sevim_kos miniikmucizeem ablam 2 yaşına kadar alçıda kalmış. Annem hala anlatırken gözleri dolar. Çok zordur tahmin ediyorum ama allah korusun topal olmasındansa bi süre böyle olmasına katlanmak daha iyi. Öyle rahatlatmaya çalışın kendinizi. Allah yardımcınız olsun sizin de bebeğinizin de inşallah hemen iyileşir hemen çıkar 🌺