kucukbebekler Açıkçası şuan güneş kremi dışında bir şey kullanmıyorum ama artık 30uma yaklaştım bir şeyler kullanmaya başlamalıyım diye düşünüyorum siz neler kullanıyorsunuz? Ya da neler kullanmalıyız bu aralar kollajen takviyesi kullananlar yoğun aranızda kullananan var mı?
AyazisMom kucukbebekler cilt bakımı için alovera kullanıyorum banyoda kullanıyorum ve biraz beklettikden sonra duruluyorum bazen tonik kullanıyorum ve muhakkak nemlendiriyorum karma cilde sahibim , makyaj yapacaksam eğer makyaj bazını ihmal etmiyorum sadece bu sekilde cildime ürün uyguluyorum collogen kullanımı için bende bekliyim burda
Bebikobilge kucukbebekler kolejen kullanmak için 30 yasin erken olduğunu düşünüyorum. Ben sadece cilt temizliği + güneş kremi kullanıyorum. Yağli cilt tombul bir yüzüm olduğundan erkenden kirismam herhalde…🙂 Unuttum bir de nemlendirme olarak bioderma atoderm kullanıyorum
ofkelisirin kucukbebekler duş sonrası nemlendirici Elma sirkesiii Aloe Vera jeli fazla bişey kullanmam Arada gül suyu
Duyulurum kucukbebekler yüz temizleme jeliyle ya da köpüğüule temizleyip L’Oreal yaş uzmanı kullanıyorum 30+ olanı. 29 yaşındayım ben de. Bunu düzenli yapmak dışında bir şey yapmıyorum pek :)
Tugceden34 Haftada 1-2 kez kil maskesi yapıyorum, bebekten vakit buldukça günlük olarak da yüz yıkama jeli ile yıkayıp nemlendirici kullanıyorum her duşta mutlaka keselerim yüzümü ve duş sonrası siyah nokta bandı uyguluyorum gayet memnunum cildimden 🥰
kucukbebekler Bebikobilge off kimlik yaşım yirmilik olmuş neye yarar içim ellilik olduktan sonra 😂😂😂😂
Glrmila Önceden günlük cildimi köpük le temizler haftalik peeleng yapardım şuan 6 aylik bebegim var banyo yapabildiğim de yarabbi şükür diyorum. Banyodan banyoya peeleng ve nemlendirici uygulayabiliyorum
kucukbebekler Bebikobilge onu yapacağım da çevrem izin vermiyor ki sinir hastası olmadığıma şükür ediyorum 😂😂
Duyulurum kucukbebekler güzel nemlendiriyor ve temiz yüze sürünce hoş bir canlılık veriyor. Kırışıklıklarim öyle çok yok ama yine de bir değişiklik görmedim ben. Cildim çok kuru ve çoğu krem temiz içerikli olsa dahi yüzümde yanma yapıyor ama bu krem yapmadı