annelik_ Hastaneden çıkışta BİM’in Jenny willy bir paket almıştı annem 😂 onu kullandik. Ki zaten tek paket yetti 50-60 tane vardı galiba hatırlamıyorum ama çok kısa sürdü. Hemen 2 ye geçtik. Hamileliğin başında hevesten öyle slepyy 2 no almıştım. O paketi kullandım. Sızdırma yaptı sevmedim. İnceydi. Baby turcoya geçtim. 3 aydır baby turco 2-3-4 nolar stoklu evde 😂 çok da memnunum hem yeşil paketli ıslak mendili hem kendisi gayet iyi 😂 çöpe onca para vermeye gerek yok. Esimde bende çalışıyoruz. Alsam alırdım gerek yok bunlar günde 7-10 arası değişen şeyler. Zaten çöp 😉👌