pogacayanakk yani önlemini alman gerekiyo ben zorlanmıyorum zaten emniyeti açık oluyo genelde kolayca çıkarıp koyabilirim şekilde koyuyorum çantama belime vs. Doğuda hiç yanımdan ayirmazdim batıda gerekli zamanlarda yanıma alıyorum ama büyük sorumluluk yani Allah korusun çalınması kaybolması yada bi olay olduğunda bazen korkutmalik yada o an ne gerektiriyorsa gereğine göre kullanmalik Allah o durumlara düşürmesin tabiki bide alıştığımdan olsa gerek bana cüzdan gibi geliyo artık nası cüzdanı bırakmıyorum evde onuda oyle