mukonuz kızlar bebegım 4 aylık ve doğdugundan beri idrar yolu enfwksiyonu sorunu yaşıyoruz 1 haftadr idrarı az ve rengi koyu sarı doktorlar bişey bulamıyor anne sütü ile besliyorum ek olarak mama basladk sizlerin fikirler nedr
Eylulllllll mukonuz sorun yoktur dilerim. Birkaç kez verdiniz mi örnek üst üste? Sonuçların teyidi açısından soruyorum sizlere .
Defne1021 mukonuz benim de bebegim ucbucuk aylik idrarı da kakasi da baya kötü kokuyor..enfeksiyon durumunda bebeğiniz de huzursuzluk oluyor mu yoksa sadece koku renkten mi anladınız?
mukonuz Eylulllllll geçwn ay idrar ve idrar kültürü verdik bakteri üremişti dün yine verdik 5 kez vermişimdr normal idrar testi