Gzm17 Kızlar geceden beri ateşi 38 şimdi doktora sıra aldım ilaçta içti neden böyle oldu yaz günü üşüttüm galiba yada dış mi çıkarıcak bilmiyorum bu aylarda olup böyle olan var mi
Selveraytkn Gzm17 5 aylığız bizimde ateşimiz vardı 39 40lari buldu acile götürdük kan da enfeksiyon ve boğazda kızarıklık varmış yatış verdi 2 gün damardan antibiyotik verdiler şimdi iyi çok şükür
Gzm17 Selveraytkn bizim kanda idrarda bisey çıkmadı ama antibiyotik yazdı yarım ölçek ateşi düşmezse ona başla dedi eve geleli 3 4 saat oldu ateşi hala aynı başlayım mi bilemedim birde yarım ölçek ne kadar oluyor