15 gün önce enfeksiyon var dendi ateşi vardı ishali vardı antibiyotik kullandık geçti dün gecede birden bire ateşi çıktı 38 buçuk dolven verdik 4 saatte bir geceden bu yana ortada bi neden yokken nerden çıktı bu ateş doğduğunden beri ya 15 günde bir yada en fazla ayda 1 ateşleniyor sebebi ne olabilir bıktım artık