2cocukannesi__ leopar maşallahhhhh kendi çabası ile mi yoksa hep siz destek mi verdiniz yürüme arkadaşı aldiniz mi
leopar 2cocukannesi__ çaba verdim cnm tabi sabah akşam elinden tutum ,yürüme arkadaşı aldım ve yürüteç 🙏🏻
lunamilaa Ayından beri attipas kullanıyorduk. Haftasonu ayakkabı aldık 11 aylığız. Tam anlamıyla yürüyor artık 🫶
Syyyy Naciyeylmz ilk 6 ay döneminde Adidas’ın patik ayakkabısını aldım kıyafetlerle vs güzel durduğu için. Şuan sandalet aldım 8.5 aylık yürüyor ama çıplak ayakla yürümek istiyor. Ayakkabı giydirince yürümüyor 😬
Deletedmom_23 Naciyeylmz Her zaman rahat ayakkabılar giydirdim. Ama ilk adım ayakkabısını 8. ayında aldım. 8 buçukta da yürüdü zaten
Subebek21 İlk ayakkabısını doğum gününde giysin diye aldık yürümüyor henüz doğum gününden 16 gün geçti ayakta durup yürü deyince hemen oturuyor 🤭
Tuba Naciyeylmz Tam anlamıyla yürümeye başladıktan sonra aldım. Büyük oğlum 11 aylıktı, küçük oğlum 15 aylıktı.