ettyymom Kızlar bebeğimin 2 gündür ateşi sürekli inip çıkıyor ilk gün serum taktırdık şurup verdik kısa süreli de olsa düştü ama belli saate kadar sonra yine aynısı dün yine akşam 8 den 12 ye kadar hastanedeydik damar yolunu bulamadılar ateşi çok fazla olduğu için vücudu birden canı çok yandı 😔fitille düşürdüler yine bulamadılar damar yolunu iğne yaptı sonra doktor şuruplarını değişti pedifen ateş düşürücü 4 saatte bir ver dedi normalde sadece zıbınla üzeri açık yatırdım şu an şuruptan sonra soğuk terliyor uyuyor üzerine bi tane çarsaf örtüm açmam mı lazım örtmem mi çarsafı ne yapmam lazım 😔😔😔😪bir de gezerken çorap giydirmelimiyim normalde ince bi tane giydiriyordum şu an çorap giydirmiyorum ama yerler soğuk gibi daha da rahatsız olur mu yardım😔
arzuublm ettyymom merhaba eğer soğuk ter atıyorsa ince örtü örtün beline kadar baktınız ter bitti normale dönüyor örtüyü açın ayaklarına gezdiği sürece çorap giydirin çok geçmiş olsun