Beş aylık bebeğim sadece 6 buçuk kilo. Çok çok üzgünüm kimsenin bebeği benimki kadar zayıf değil . Bebeğim 2,640 gr doğdu tamam düşük bir doğum kilosunda doğmuş olabilir ama yine de toparlaması gerekmiyor muydu ? Ben beslemeye çalışıyorum sık sık biberon vermeye de çalışıyorum ama öyle iştahsız ki yemiyor dört saatte bir 90 cc mama anca içiyor gündüzleri de beni emmemeye başladı ne yapacağım çok üzülüyorum be beslemeye çalıştıkça reddediyor