Hanimlar bebegim dogumdan beri yan tarafinda hafif leke gibi boyle kan toplamis parlak kirmizi bir lekesi vardi takipli oldugumuz doktor buyurse veya baska yerlerinde gorurseniz getirirsiniz diye .bu sabah fark ettim sivilce gibi ayni renkte kollarinda da iki tane var randevu aldim ama bayram sonrasina buldum ..bir bilginiz varmi nedir bunlar.neyden olmus