Merhabalar ikizlerim var 18 aylık gün içinde dışarı çıkıyoruz işte geniş bir pazar alanı var orda babannesi çalışıyor oralarda oynuyorlar evde kendileri oynuyorlar benimle oynuyorlar falan ama benimle çok daha az oynuyorlar tek başıma fazla bir yere götüremiyorum. Bebek arabası bile ağırlaşmaya başladı artık 🥴 sizce neler yapabilirim oyun grupları ebeveynli ama benim iki çocuğum var. Bahçeye indirsem bile biri başka yere biri başka yere kaçıyor her zaman yanımda da biri olmuyor. Bana ne önerebilirsiniz