Çocuğumun vücudunda kolun altıda üst göğüsde kırmızı yuvarlak kuru gibi kızarıklar var sonrasında o kızarıklık geçip kahve rengi rengi gibi oluyor sanırım kaç kere doktoruna gittim resim artım isilik dedi ama sadece oralarda benek benek değil öyle isilik mi olur yani anlamadım çok sinirim bozuldu yine sabah sabah yaşayan var mı böyle durum egzamamı acaba