Asym33 Kizlar çalışıyorum doğum yapalı 2 ay oldu toplu para ne zaman yatiyor bunu nereden sorgulatabilirim yattığımda msj geliyormu ?
balyanak53 Asym33 Ben Doğumdan önce olan kısmı Doğumdan 2-3 gün sonra aldım geri kalanını da doğum izni bitince. E-devlet gel is görememezlik ödemesinde görebilirsiniz
ssari1903 Asym33 ben beneğim doğmadan bir kaç gün önce aldım 10000 tl bebeğim doğduktan iki ay sonra bi 10000 daha almştm. Siz şirketnizi arayp raporu onaylatın ya da 170 den öğrenin
57ezgi Asym33 bizim muhasebecimiz hallediyprdu PTT’ye yatan oldu ama o miktardaydı her ay hesabıma yattı 3 ay boyunca toplam 8000 TL kadardı bundan 1.5 yıl önce
Mineladamoms Musahebeciniz raporunu onayladıktan sonra sigorta yatırıyor, ama ben toplu değil ay ay alıyorum
Asym33 Mineladamoms Bana doğumdan sonra bı 2.300 yattı başka para yatmadı 8 ağustosta iznim bitiyor iznim bitince mı yatıyor acaba internette doğumdan 50 gün sonra yatıyor yaziyorda
Asym33 balyanak53 Sms geliyor mu yattigina dair yoksa ben e devletten sürekli takip mı etmem gerek canım
ayazco Asym33 Aylık dediyseniz muhasebecinize eğer ; her ayın sonunda hatırlat dedi bana muhasebeci. Msj atıyorum yatıyor
57ezgi Asym33 hayır her ayın sonunda muhasebeciden rica edin işlemi yapsın izniniz bitince diye değil her ayın sonunda işlem yapılıyor 2 3 gün sonra hesabınızda para
Asym33 ayazco Bunları hiç görüşmedim babada hiç bir şey denilmesi ben drek raporumu gönderdim aylık hiç para yatmadı muhtemelen toplu yatacak şimdi merak ettiğim bu para şimdiki asgari ücrete göre mi yatacak acaba 🤣
balyanak53 Asym33 Benim kendi banka hesabıma yattı kayıtlıydı yoksa PTT’ye yatıyor e devletten takip etmeniz gerek SMS falan gelmiyor
NoThing2Lose ssari1903 maaşınız yüksek olduğu için o kadar yüksek almissinizdir herkesin brütüne göre hesaplaniyor
ssari1903 NoThing2Lose evet özel şirkette prmli çalışıyordum o yüzden bu kadar yattı sizde 170 i arayp hesaplanan ücreti sorabilirsiniz
NoThing2Lose 57ezgi 12.4000 rlnyatiyir ama brute göre değişiyor şimdi zam geldiği içinde değişiklik gosterebilir
oglum_ben 57ezgi kendi sigortasını her ay kendi düzenli ödeyenlerde doğum sonrası bu parayı alabiliyor mu ? Örneğin devlet memuru olmayan serbest bir avukat alabilir mi
oglum_ben NoThing2Lose kendi sigortasını her ay kendi düzenli ödeyenlerde doğum sonrası bu parayı alabiliyor mu ? Örneğin devlet memuru olmayan serbest bir avukat alabilir mi
NoThing2Lose oglum_ben SGK karsiliyor diye biliyorum ama serbest meslek alabilir mi bilgim yok açıkçası 170 arayıp sorsanız daha iyi bilgi alabilirsiniz
57ezgi oglum_ben devlet memuru alamıyor zaten onların izni var öyle değil.biterse çalışıyor gözüküyor olabilirsiniz özel yani bi esnafın yanında gibi düşünün bi mağazada işçi yani
57ezgi oglum_ben eğer sgkya kayıtlı sigortanız varsa emekliliğnize yansıyandan bahsediyorum alırsınız