Bebeğim ateşlendi gece doktora götürdük,doktor soğuk algınlığına benziyor diyip iburamin Zero verdi,fakat reçetede 2yas altı kullanılmaz yazıyor versemmi vermesemmi bilemedim,hiç 2yas altı bebeğine veren oldumu ? Ekstra calpol de yazdı sadece calpol kullanmayı düşünüyorum. Siz olsaydınız verirmiydiniz?