Kızlar annem ve babam çok kötü..kemikleri sızlıyor, bisey yemek istemiyorlar ve atesi yüksekti ikisinin de..igne tutacak halleri yoktu gittim ben baktım onlara simdi de ben aynıyım..Sabah kemiklerim agriyarak uyandim ,boğazım agriyor ve basim agriyor..Daha evel atlatmistjm korona ordan biliyorum..cidden çok kötü bsy ya ..varmi yine olan 😞 salgın var diyorlar varmi etrafınızda benim gibi olan
😞