Ulkuverasmom Irmakprensesinannesi valla ben alıştım ikisi de 6da kalkıyor 😂 ama erkende yatıyorlar iyi oluyor
Irmakprensesinannesi Ulkuverasmom seninkiler erken yatıyorum kızım 3 aylıktan beri alıştığı geç uykusu 9-9:30 olduğu için qnca o saat te uyur 6 da kalksa farketmez
Gulsevennn Irmakprensesinannesi benimkide bir yaşında normalde sekizde uyanırdı iki haftadır hem geceleri çok mızmız hemde sabah beşbuçukta kalkıyo
Deletedmom_37 Irmakprensesinannesi ya aynı bizde böyleyiz 11 aylik eskiden sizinki gibi yedide sekizde kalkardı 3 haftadır f3lan beş altı arası kalkıyor akşam 9 buçukta yatıyor sizinki kaçta uyuyor