Deletedmom737383 Papatya2636 Bende Trabzonluyum baya sinirliyim inadım🤣🤣🤣çocuğuma geçti galiba siniri falan aynı ben 🤣🤣🤣 saçlarını çekiyo kulağını çekiyo🤣🤣
BeyzaN77 Papatya2636 huy kuzm 😂3 ay 11 gunluguz bizde benm bebiş de çok sınırlı aksi durduk yere bagirir ağlar kendini sıkar dümdüz olur😂😂derdi tasasi kucakta dolaşmak anca öle susuyor ama bolede yoruyor 😐😂💙
madrefelice Normal bence ne yaptığını bilmiyordur bile benim kızımda çok sinirliydi 5-6 aylıkken istediği olmayınca kocaman çocuk gibi kendini yerlere atıyordu hala öyle 😂