1Eymenn Kızlar tek seferlik doğum parası nereden alınır nasıl alınır bilen var mı. Sürekli olan yardım değil tek seferlik herkese ödenen doğum parası
basaksahinx 1Eymenn büyük toplu para rapor parası sigprtaşo çalışanlara verilir rapor aldığı sürece işveren maaş ödemez çünkü işgörrmezlil ödeneceğiz o süreyi devlet 16 haftalık tek seferlik öder
pogacayanakk 1Eymenn doğum belgesiyle nüfus müdürlüğüne gidip başvuru yaparsınız ödemeyi de PTT şubelerinden alırsnız eğer banka hesabınız varsa direkt oraya atarlar parayı. Benim başvurumu eşim Çalıştığı kuruma yaptı bizimkini nüfus müdürlüğünde yapmadılar
tubiiik_ 1Eymenn e devletten dogum parasina basvuru yaptim ptt den aliniyor banka hesabiniz varsa hesaba yatmiyo sadece siz gidip ptt den aliyorsunuz 300 tl
Eylem19 PTT den ilk olarak ben aldım 400₺ Doğum parası ayrı olarakta eşim 300₺ aldı PTT ye gidip sorarsan sistemde otomatik olarak çıkıyo zaten