Sendromlar başladıysa yandık valla. Kızım sabah 8.30 uyanır öğlen 12-13 gibi uyurdu 2-2,5 saat. Akşam da 20.30 dedin mi gece uykusuna yatardı düzenli olarak. Bu aydan sonra ilk uykusuna uyandıktan 2 saat sonra yatmaya başladı. Akşam ustu de 16.00 da ikinci uykuya yatıp 18.00 de kalkıyor, dolayısıyla gece uykusu da 22-23 e sarktı..yani tek uykudan 2 uykuya geçti anlamsız şekilde..