madrefelice inan canım 2. Bebeğim doğdu 27 günlüğüz sabah 10 a kadar felan uyumuyo gece bi uyaniyo sabah ediyoruz tam o uyuyo 3 buçuk yaşındaki oğlum uyaniyo anne karnım acıktı çişim geldi vs vs e haklı olarak çocuğumun uykusu kanıyo kahvaltı felan yapicak kalkıyorum ona hazırlıyorum onunla kahvaltıyı yapıyoruz küçük oğlum geri uyaniyo hadi bi daha emzir emerken altına yapiyo gazı geliyo derken epey vakit geçiyo sonra tam o geri uyuyo şimdi yatayım diyorum büyük oğlum hadi anne oyuncak oynayalım diyo e onu da kiramiyorum ben diyorum ne zaman uyicammm 🙈😅bana uyumaya vakit yok yani canım umut ediyorum ben delirmeden bugünler geçip gider inşallah 🤲🤗eğer ki bebeğin bi taneyse o uyudukça gün içinde uyumaya çalış canım 🥰