Babyintheworld Merhaba 53 günlük bebeğim vr. Emzirme aralarını 2 saatte bir en geç 3saati geçirmeyecek şekilde ayrılıyordum ama bu gece uyuya kalmışım ve 4.5 saati geçmiş. Çok tedirgin oldum aç mı bıraktım çocuğu
Merve_bolat Babyintheworld aç olsa emin olun ağlar durur yani aç bırakmadınız ama muh temelen acıkmaya başlamıştır
Ulkuverasmom Babyintheworld aç olsa ağlar uyanırdı daha gece uyandırıp emzirmene gerek yok benim oğlan 4 aylık olacak bi kaç güne 40ı çıktığından beri hiç uyandırıp da doyurmadım kendi uyanır sadece oda gece 1 kere 3de uyanıyordu şimdi ataktan heralde bozuldu biraz
ozlemince Babyintheworld 35 günlük bebeğim var ilk zamanlar uyanamıyordu bende 2 saatte bir kalkıp emziriyordum şimdi kendisi uyanıyor acıkınca en fazla 3 saat geçiyor . Ama bence merak etmeyin acıksa uyanırdı