Kızlar merhaba, ben 32 gün önce doğum yaptım ve son zamanlarda makatta tahriş hissi biraz kaşıntı hissediyorum😬 e biraz da kabızlık var 😬 Doktor kabız olmamam için ilaç vermişti ama ben dikişlerim iyileşince aman şimdi kabız olsam nolcak ki diye ilacı kesmiştim, demin internetten baktım basur olma ihtimalim varmış😥🤦🏼♀️ bu durumu yaşayanlar var mı? ve o makatta kaşıntıdan nasıl kurtulabilirim? 😬