Kızım 4 aylık ve göğüslerim çok kötü durumda ne sürdüysem geçmedi kantaron zeytin yağı vazelin lansinoh normal krem bi türlü geçmiyo emzirmek işkence oldu emerken bir an önce doysun da bıraksın diye dua ediyorum farklı bir şey kullanıp da fayda gören var mı bana yardımcı olur musunuz