Hanımlar selam. Bebeğime hazırladığım beslenme listesini doktoruma da gösterdim ama biraz şüpheliyim fazla mı üstüne gidiyorum diye. Sizler nasıl kaç öğün besliyorsunuz? Kahvaltı, sebze çorbası, bazen yoğurt ve akşam muhallebi veriyorum. Kahvaltısına irmik, bebe bisküvisi, yumurta sarısı, pekmez ve labne katıyorum. Tamamını bitirmiyor. Öğlen sebze çorbası saati gelince onun da tamamını bitirmiyor. Aralarda anne sütü de alıyor tabi. Kahvaltıyı 2 çeşide düşürmeyi ve bulamaç vermemeyi düşünüyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz?