Merhaba yürüteçin zararlı olduğuna kanaat getirip kendim almadım, almak isteyen aile yakınlarına da kibarca reddettim. Bebeğim 8 aylık, emeklemiyor, dönerek her yere gidiyor, şınav pozisyonunda kendini kaldırıyor ileri ittirmiyor. Ayakları üzerinde durmayı çok seviyor, basıyor iki tarafa da. Ben buna pek takılmıyorum, vakti gelince olur diyorum ancak etraf sürekli yürüteç alsan fırıl fırıl dönerdi şimdi falan yorumlar geliyor sinirlerim bozuluyor. Yürüteçsiz bu süreci bitirenler, bebekleriniz ne zaman emekledi ve yürüdü?🥰 teşekkür ederim şimdiden.