Elifada1604 İyi günler güzel anneler bebeğim bugün 4. Ayına girdi Öksürüyor arkasından kusmaya başlıyor soğuk algınlığı gibi geldi calpol verdim önerebilceğiniz bişey var mı yarın geçmezse doktora gideceğim
Sedanindenizi Elifada1604 Calpol oksuruk ve kusma icin ise yaramaz ama agrisi varsa rahatlatir. Ihlamur yapip bir kac cay kasigi icirebilirsin. Ek gidaya gecmemissinizdir ama bogaz enfeksiyonu varsa ihlamur biraz rahatlatir gecmis olsun.
Yusufum0633 Benim bebeğimde aynı 4 gündür bana doktor bebeğin küçük ateşi olursa ateş düşürücü ver burnunu sık sık temizle dedi öksürük şurubu vermedi gerçi türkiyedekiler veriyormuş en iyisi doktora gitmek bebeğin küçük bitkisel bişey yapma