Nnnnb 6 aylikken bwl basladim sebzeleri kabak/havuc parmak seklinde haslayarak eline verdim yumusakligi ayarliyorsunjz zaten damaklari cok kuvvetli cok guzel eziyorlar. Eger yiyemeyecegi kdar buyuk parca alirlarsa kendileri dilleriyle ittiriyor cikariyorlar. Bebeklerde ogurme refleksi cok guclu, ama burda onemli olan sizin sakin kalmaniz bebeginize guvenip sakince onu izlemeniz mudahale etmemeniz gerek ki korkup yememezlik yapmasin. Ayrica bogazinda kaldiginda diyelim oksuruyor vs ise bunu cikarabilir nefes aliyor demek eger ki morarma basladiysa bogazda kalmis tikanis demektir. Cok panikseniz kendinizi guvende hissetmek adina Heimlich manevrasini ogrenin youtube uzerinden vs temel saglik bilgisi. Bogazda kalma durumunda mudahale ederseniz bu sekilde hemen cikar. Ama ihtiyac olucagini sanmiyorum dedigim gibi bebekler cok guzel ogrenip yiyorlar