Kizimin bogaz enfeksiyonu var ve sabahtan beri tekrarlayan bir atesi mevcut. Doktor calpol , dolven donusumlu ilerle dusmesse 4 saa sonra fitil ver dedi. Fakat su an en son dolven verdim saat 22.00 dusmustu simdi baktim yone cikiyor yavas yavas. Calpol hic fayda etmedi dusurmedi simdi fitil vermeli miyim acaba ya da biraz daha atesin cikmasini mi beklemeliyim su an 37,8 uyuyor birde islak bez falanda koydum. En yuksek 39,5 gorduk bugun. Sabaha kadar devam.eder tekrarlarsa yarin gelin yatiricam dedi😓