Kızlar yaa artık sinirden ağlıycammm oğlum doğduğundan beri sol memeyi emmiyor sadece sağ ile besleniyor sağ emdikçe büyüyor ve sol hep aynı sütyenler saçma sapan duruyor artık tshortler bile güzel durmuyor karşıdan belli oluyor sağ büyük sol küçük aşırı iğrenç duruyor herşey üstümde zaten solda süt kalmadı sağma yapınca hiç birşey çıkmıyor emmeyi bırakınca düzelir mi ya 😭😭😭 bayramda tatile gidicem mayo giyince dahada iğrenç Durucak çatlaklar göbek hak getire zaten eşimle bu yüzden kavga ediyoruz sürekli vücutta memnun olduğum bir yer kalmadı çatlak tedavileri var onlara gitmek istiyorum bana karşı çıkıyor o kadar para vermem diyor aslında 61 kiloyum ama 85 ile doğuma gittim çok kilo aldım bakıyorum benle aynı yaşta olanlar istediği gibi giyiniyor benim psikolojim sıfır sıfır 🥲🥲🥲🥲 tatile şimdi ne güzel olucak herkes bense 90lık nene gibiyim eski resimlerime bakıp bakıp ağlıyorumm