elsasmbl Merhabalar sağlık ocağının verdiği kan ilacı hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan veya kullanmayan varmi benim bebeğim 5 aylık ben kullanmıyorum 6. Ayda kan verip sonuca göre bakicam kullanıp kullanmicayacagimi sizin fikrinir nedir?