Peki bugün benimde dolandırılmam🙄
Okadar araştırdım ki ve sözde en iyi yeri bulup rezervasyon yaptıracaktim. Hersey normal görünüyordu. En son yarısı simdi yarısıda gelince dediler. Bende hemen eşime söyledim ve yolladık parayı. Ardından depozito da istediler bunu isteyince bende bi korkmadım değil. Sonra iptal iade istedim. Bir kaç dakika sonra 3 gün içinde iade gerçekleşecek dediler. Bende gönderdiğine dair dekont istedim. Bana verdiği cevap iletildiginde zaten görürsünüz oldu. Çok geçmeden beni engellediler . İnstagram hesabı da antedonsapanca mümkünse kimse buraya bakmasin bile