Bebeğim 5 ay 1 haftalık..uykusunda 10 dk da bir ağlıyor iç çeke çeke sonra sallıyorum yada emzirip koyuyorum susuyor 5 dk sonra tekrar ağlamaya başlıyor normalde böyle bir huyu yok sebebi ne olabilir acaba..sadece şunu farkettim annemlere veya kaynanamgile yatıya gidip geldiğimizde böyle
Ağlıyor hep geceleri