Arkadaşlar 26 günlük bebeğime abisinden grip bulaştı maalesef 😔 doktora götürdüm bugün grip başlangıcı var dedi serum fizyolojik damlatıp çekiyorum şükür rahat nefes aliyo uykusundada rahat Uyuyo Elhamdülillah size sorum böyle küçük bebeği grip olanlar ne kadar sürede iyi oldu siz başka biseyler yaptınız mı bu arada bol bol emziriyorum