Visneliayrann Bebeğim 25 günlük, bugün gözüstü ve altında çok belirgin morarma oluştu.. Korkulacak bir şey midir, inşallah geçicidir.. Bilen varsa cevaplarsa çok minnettar olurum.. Bir de sizin bebekleriniz de uykusunda inliyor mu