Merhaba annelerim öncelikle hoşgeldiniz iyi ki geldiniz ben direk konuya girmek istiyorum benim yiyenim özel bir çocuk otizm ve ben kendi bebeğime bunu sebep gösterip çok araştırmacı davranıyorum bebeğim 21 aylık konuşma kelime yok sadece mama ve dede diyo ama komut alıyor kızdığımı anlıyor yapma dememi anlıyor gel git bekle dur ver al bu komutları alıyor komut demem belki bazı annelerimin hoşuna gitmicek ama onun yerine başka bir kelime gelmiyor aklıma af ola sar makara balıkçı Hasan ceviz adam bu şarkıları yapıyor haftada 1 gün oyun grubuna yazdırdım yeni başladı 1 kere gitti daha ve denver 2 testi için randevu aldım ama annelik işte ne biliyim konuşması İÇİN geç kaldığını düşündüm bebeği benim gibi olan annemiz var mı aramızda birde geçen gün parmak ucunda yürüdü ama uyarmama gerek kalmadan düzeldi hemen bide çamaşır makinesindeki gibi ufak yanan ışıklar dikkatını çekiyor ama her bebek buna ilgi duyuyor sanırım sizce geç kalma var mı konuşmada eşimin kardeşleri geç konuşmuş bide öyle bir durum var lütfen anlayışlı yorumlar yapın eğer size saçma gereksiz geliyor ise açtığım post geceler boyu internette araştırıp dogru yanlış her türlü şeyi okuyup dua eden bir anneyim kırıcı olmayın hee bu durumu yaşayan ailelerin canını sen mi verdın derseniz bende o aileden biriyim yeğenim özel bir çocuk çünkü iyi geceler güzel annelerim yazan annelerime şimdiden teşekkür ederim iki cihanda yolunuz açık olsun sağlıkla kalın💚Yeğeninden bilmiyor musun dieceksiniz belki şunuda eklemek istedim yeğenim 8 yaşında ve ben o zamanları hatırlamıyorum ve yengeme sormak onu üzer diye soramıyorum malesef ama o Ceren gayet iyi Mert diyo