Zeyas211 yine bi cildiyeye gidin danışın ama o wilkonson pomad falan işe yaramıyor. Kaç kere kullanmıştım. Bu gönderdiğim reçetenin de kullanım mantığı aynı. 3 gün banyo yapmadan tüm vücuduna sürüyorsun. 3. Günün sonunda banyoya giriyorsun. Aktardan bi tane kükürtlü sabun al. Onunla keselen. Bi de kıyafetlerinin hepsini yüksek derecede yıka ve havalandır. Senle aynı evde yaşayan aile bireylerinin de kullanması gerekiyor. 3 gün dediğim şekilde yaparsanız. 20 gün içinde kurtulursun kökten.