Kizim 2 yaşında.biyere gidince alış verişe falan rafları elliyo normal mi acaba durmuyor hiç.bu gün bayramlık almak için çıktım rezil oldum geldim ya herşeyi elliyi izin vermeyince kiyamet kopuyor yerlere yatıyor bağırıyor vuruyor nolur birşeyler söyleyin geciyormu normal mi bunaldim