Merhaba anneler.kizim 27 aylık,gurbette yalnızız kreşe göndermek istiyorum sosyallessin diye.konusuyor kendini ifade ediyor çok aktif bir çocuk,kitaplarla vb
eğitimini destekliyorum bu açıdan sorun yok.Ancak insan görse kucağıma atlıyor korktum diyor ama yolda bulduğu çocuğu öpmeye çalışıyor.evin içinde de dışarıda da park hariç kucagimdan inmez.uzuluyorum yalnızlığını gördükçe.bikac kresle görüştüm yarım gün kabul eden yok.bulundugumuz ilde oyun grubu vb. İmkan da yok.Calismiyorum, bazı kreşler calismiyorsan henüz küçük 3 yaştan önce gönderme dedi bazıları eğitim anne karnında başlıyor kreş çok şey katacak gönderin dedi.ne yapacağımı şaşırdım.fikirlerinizi esirgemeyin lütfen