Merhaba kızlar sizlere bişey sormak istiyorum başına gelen var mı bilmiyorum 14 aylık kızım var 1 ay önce farkettim ayak altında sert bir şey vardı su toplamış gibi kendiliğinden geçer diye bekledim ama kızım onu kaşıya kaşıya iltihaplı bir şeye dönüştürdü hiç başına gelen varmı doktorumuz şuan yok diğerlerinde guvenemiyorum kafalarına göre ilaç verdikleri için yarın Allah nasip ederse sağlık ocağındaki doktorumuza bı goturcem ama hiç başına gelen var mı bebeklerinde